Pages

Thursday, October 25, 2012

အာဆီယံ အင္ဂ်င္နီယာ ေအာင္ျမင္ ထူးခၽြန္ဆု ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန ရရွိ



ႏွစ္ႏွစ္ေက်ာ္ ကာလအတြင္း တံတား သံုးစင္းကို ၿပီးစီးေအာင္ ေဆာက္လုပ္ႏုိင္ခဲ့သည့္ ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန အား အာဆီယံ အင္ဂ်င္နီယာ အသင္းခ်ဳပ္မွ ပထမဆံုး အႀကိမ္ အသိအမွတ္ျပဳ ဆုတံဆိပ္ျဖင့္ ဂုဏ္ျပဳခ်ီးျမႇင့္ သြားမည္ဟု ထုတ္ျပန္ ေၾကညာထားသည္။ ASEAN Engineering Outstanding Award ဟု အမည္ ေပးထား သည့္ အာဆီယံ အင္ဂ်င္နီယာ ေအာင္ျမင္ ထူးခၽြန္ဆုကို ဒီဇင္ဘာလ ၁၇ ရက္မွ ၁၉ ရက္ေန႔အထိ က်င္းပမည့္ ASEAN CAFEO တြင္ ေပးအပ္ ခ်ီးျမႇင့္ သြားမည္ ျဖစ္သည္။ ၂၀၀၉ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာလတြင္ စတင္ေဆာက္လုပ္ ခဲ့ေသာ အရွည္ ၇၄၀၂ ေပရွိ ေညာင္တုန္း တံတား အရွည္ ၁၁၄၃၁ ေပရွိ ပခုကၠဴ တံတားႏွင့္ အရွည္ ၃၂၁၅ ေပရွိ စင္းခန္း တံတားတို႔ ေဆာက္လုပ္ႏုိင္မႈ အတြက္ ျဖစ္ၿပီး အာဆီယံႏုိင္ငံ မ်ားဆုိင္ရာ အင္ဂ်င္နီယာ အသင္းခ်ဳပ္မွ ဝန္ႀကီးဌာနကို ပထမဦးဆံုး ေပးအပ္သည့္ ဆုတစ္ခုလည္း ျဖစ္သည္ဟု ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန စာရင္းမ်ား အရ သိရသည္။ ေမာ္ေတာ္ကား လမ္းႏွင့္ မီးရထားလမ္း ယွဥ္တြဲပါ တံတားမ်ား ျဖစ္ၾကသည့္ အဆုိပါ ဧရာဝတီျမစ္ကူး တံတား သံုးစင္းကို ၿပီးခဲ့သည့္ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ ဇန္နဝါရီ၊ ေဖေဖာ္ဝါရီလမ်ား ကတည္းက ၿပိဳင္ပြဲဝင္ေရာက္ ယွဥ္ၿပိဳင္ထားျခင္း ျဖစ္သည္ဟု ပါဝင္ခဲ့သူ တစ္ဦး ျဖစ္သည့္ အင္ဂ်င္နီယာ မွဴးေဟာင္း ေဒၚစီသန္းက ေျပာသည္။ “အန္တီတုိ႔ အရွည္ဆံုး တံတားေတြ ေဆာက္ခဲ့ဖူးပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အဲဒီတံတားႀကီး ေတြက တည္ေဆာက္ခ်ိန္ ၇ ႏွစ္ ယူခဲ့ရတယ္။ အခု ဆုရတဲ့ တံတား ေတြက ဒီလိုမဟုတ္ဘဲ အခ်ိန္တိုအတြင္း စီမံခန္႔ခြဲမႈ အားေကာင္းေကာင္း နဲ႔ ေဆာင္ရြက္ ႏုိင္ခဲ့တဲ့အတြက္ ဆုရခဲ့တယ္ လို႔ ေျပာလုိ႔ရတယ္” ဟု ၄င္းက ဆက္လက္ ေျပာသည္။ ျမန္မာ အင္ဂ်င္နီယာမ်ား ျဖင့္သာ ေဆာက္လုပ္မႈျဖင့္ ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန က ဆုရ ရွိခဲ့သလို ၂၀၀၃ ခုႏွစ္က အဖြဲ႔လိုက္ ဆုႏွစ္ဆု ရရွိခဲ့ဖူးေၾကာင္း၊ ၁၉၈၈ ခုႏွစ္ေနာက္ပိုင္း တံတားငယ္ မ်ားစြာ တည္ေဆာက္ႏုိင္မႈေၾကာင့္ တုိးတက္မႈဆု ႏွင့္ အမ်ဳိးသမီး အင္ဂ်င္နီယာမ်ားျဖင့္ သီးသန္႔ တည္ေဆာက္ခဲ့ေသာ ရဲႏြယ္တံတား သည္လည္း ဆုရရွိခဲ့သည္။

From : ရဲလင္းႏုိင္

No comments:

Post a Comment

ရုိင္းစုိင္းၾကမ္းတမ္းစြာ ဆဲဆုိမႈမပါသည့္ မွတ္ခ်က္မ်ားကုိ မၾကာမွီ ေဖာ္ျပေပးပါမည္။

သတင္းဆိုဒ္ေတြကို ဆက္သြားခ်င္ေသးတယ္ ဆိုရင္

ဖတ္ရႈမႈ မ်ားေသာ သတင္းမ်ား

® GOLDEN LAND MYANMAR NEWS & KNOWLEDGE

အာဆီယံ အင္ဂ်င္နီယာ ေအာင္ျမင္ ထူးခၽြန္ဆု ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန ရရွိ

Labels:


ႏွစ္ႏွစ္ေက်ာ္ ကာလအတြင္း တံတား သံုးစင္းကို ၿပီးစီးေအာင္ ေဆာက္လုပ္ႏုိင္ခဲ့သည့္ ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန အား အာဆီယံ အင္ဂ်င္နီယာ အသင္းခ်ဳပ္မွ ပထမဆံုး အႀကိမ္ အသိအမွတ္ျပဳ ဆုတံဆိပ္ျဖင့္ ဂုဏ္ျပဳခ်ီးျမႇင့္ သြားမည္ဟု ထုတ္ျပန္ ေၾကညာထားသည္။ ASEAN Engineering Outstanding Award ဟု အမည္ ေပးထား သည့္ အာဆီယံ အင္ဂ်င္နီယာ ေအာင္ျမင္ ထူးခၽြန္ဆုကို ဒီဇင္ဘာလ ၁၇ ရက္မွ ၁၉ ရက္ေန႔အထိ က်င္းပမည့္ ASEAN CAFEO တြင္ ေပးအပ္ ခ်ီးျမႇင့္ သြားမည္ ျဖစ္သည္။ ၂၀၀၉ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာလတြင္ စတင္ေဆာက္လုပ္ ခဲ့ေသာ အရွည္ ၇၄၀၂ ေပရွိ ေညာင္တုန္း တံတား အရွည္ ၁၁၄၃၁ ေပရွိ ပခုကၠဴ တံတားႏွင့္ အရွည္ ၃၂၁၅ ေပရွိ စင္းခန္း တံတားတို႔ ေဆာက္လုပ္ႏုိင္မႈ အတြက္ ျဖစ္ၿပီး အာဆီယံႏုိင္ငံ မ်ားဆုိင္ရာ အင္ဂ်င္နီယာ အသင္းခ်ဳပ္မွ ဝန္ႀကီးဌာနကို ပထမဦးဆံုး ေပးအပ္သည့္ ဆုတစ္ခုလည္း ျဖစ္သည္ဟု ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန စာရင္းမ်ား အရ သိရသည္။ ေမာ္ေတာ္ကား လမ္းႏွင့္ မီးရထားလမ္း ယွဥ္တြဲပါ တံတားမ်ား ျဖစ္ၾကသည့္ အဆုိပါ ဧရာဝတီျမစ္ကူး တံတား သံုးစင္းကို ၿပီးခဲ့သည့္ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ ဇန္နဝါရီ၊ ေဖေဖာ္ဝါရီလမ်ား ကတည္းက ၿပိဳင္ပြဲဝင္ေရာက္ ယွဥ္ၿပိဳင္ထားျခင္း ျဖစ္သည္ဟု ပါဝင္ခဲ့သူ တစ္ဦး ျဖစ္သည့္ အင္ဂ်င္နီယာ မွဴးေဟာင္း ေဒၚစီသန္းက ေျပာသည္။ “အန္တီတုိ႔ အရွည္ဆံုး တံတားေတြ ေဆာက္ခဲ့ဖူးပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အဲဒီတံတားႀကီး ေတြက တည္ေဆာက္ခ်ိန္ ၇ ႏွစ္ ယူခဲ့ရတယ္။ အခု ဆုရတဲ့ တံတား ေတြက ဒီလိုမဟုတ္ဘဲ အခ်ိန္တိုအတြင္း စီမံခန္႔ခြဲမႈ အားေကာင္းေကာင္း နဲ႔ ေဆာင္ရြက္ ႏုိင္ခဲ့တဲ့အတြက္ ဆုရခဲ့တယ္ လို႔ ေျပာလုိ႔ရတယ္” ဟု ၄င္းက ဆက္လက္ ေျပာသည္။ ျမန္မာ အင္ဂ်င္နီယာမ်ား ျဖင့္သာ ေဆာက္လုပ္မႈျဖင့္ ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန က ဆုရ ရွိခဲ့သလို ၂၀၀၃ ခုႏွစ္က အဖြဲ႔လိုက္ ဆုႏွစ္ဆု ရရွိခဲ့ဖူးေၾကာင္း၊ ၁၉၈၈ ခုႏွစ္ေနာက္ပိုင္း တံတားငယ္ မ်ားစြာ တည္ေဆာက္ႏုိင္မႈေၾကာင့္ တုိးတက္မႈဆု ႏွင့္ အမ်ဳိးသမီး အင္ဂ်င္နီယာမ်ားျဖင့္ သီးသန္႔ တည္ေဆာက္ခဲ့ေသာ ရဲႏြယ္တံတား သည္လည္း ဆုရရွိခဲ့သည္။

From : ရဲလင္းႏုိင္
0 comments:

Post a Comment

ရုိင္းစုိင္းၾကမ္းတမ္းစြာ ဆဲဆုိမႈမပါသည့္ မွတ္ခ်က္မ်ားကုိ မၾကာမွီ ေဖာ္ျပေပးပါမည္။