၁။ ရန္ကုန္ရဲ ့ သယ္ပို ့စံနစ္ကို လဲ ေပါ့ေပါ့ ပါးပါး လို ့ ေျပာလို ့ေတာ့ မရဘူး။ ေျဖရွင္းဖို ့က ထင္သေလာက္ မလြယ္ဘူး။ နိုင္ငံေတာ္ အဆင့္ ေခါင္းခဲေနတဲ့ ျပသနာ ပါတဲ့.. ဘတ္ဂ်က္မွာ အၾကီး အက်ယ္ ျပႆနာ တက္ေန တယ္။ သူ ့အတြက္ သံုးရင္ ျပည္ေထာင္စု အဆင့္ က်န္းမာေရး ပညာေရး က်န္တာ သြားျပီ။ စစ္ သံုးစားရိတ္မ်ားတယ္ ဆိုေပမယ့္ ဂီ်ဒီပီ ေဇာက္ထိုးျဖစ္တာ က အဓိက ျဖစ္ေနတယ္။ အရင္အစိုးရ လုပ္သ လို လုပ္လို ့လဲ မရျပန္ဘူး။
၂။ ရန္ကုန္-မန္းကို ေတာင္းတာက အာရွ အေဝးေျပး စီမံကိန္းေတြနဲ ့ ဆက္ႏြယ္မႈ ရိွေနတယ္။ အိုင္ စင္ေဟာင္ဝါ လက္ထက္မွာ ဒီလမ္းကို ေအာ္ဖာ လုပ္တာက ဒီလမ္း ေနာက္ ရွမ္းျပည္ဘက္ကို ပါ ဆက္ျပီး တရုတ္ေနာက္ေဖး ေပါက္ကို ဝင္ဖို ့အတြက္ ရည္ရြယ္ပါတယ္တဲ့။ ေနာက္ စစ္ေရး အရ အသံုးျပု နိုင္ေအာင္ လုပ္ဖို ့အတြက္ ရည္ရြယ္ခ်က္ေတြလဲ ရိွခဲ့ တယ္လို ့ဆိုတယ္။ ေလယာဥ္ ေတြ အဆင္းအတက္ လုပ္ရံု တင္ မက ယနၲယား တပ္ေတြကို ရွမ္းျပည္ကို ျဖတ္ျပီး အလြယ္ပို ့လို ့ရတယ္ေလ။ အဲ့ဒီ စီမံကိန္း ပ်က္ခဲ့တာ တ ရုတ္ဘက္ က အၾကီးအက်ယ္ ကန္ ့ကြက္ (ဒါမွမဟုတ္ ) တရုတ္နဲ ့ ျပသနာ မျဖစ္ခ်င္လို ့တဲ့..။
ေသခ်ာတာ စစ္တပ္ခ်င္း ဆက္ဆံေရးေတြ မလဲြမေသြ လာလိမ့္မယ္။
MMCP forum
No comments:
Post a Comment
ရုိင္းစုိင္းၾကမ္းတမ္းစြာ ဆဲဆုိမႈမပါသည့္ မွတ္ခ်က္မ်ားကုိ မၾကာမွီ ေဖာ္ျပေပးပါမည္။