Pages

Friday, January 4, 2013

ဧရာဝတီတံတား (ရတနာသိဃၤ)၏ သံေပါင္မ်ား ဧရာဝတီျမစ္ အတြင္းမွ ဆယ္ယူျခင္း လုပ္ငန္းတြင္ ျမန္မာ ့တပ္မေတာ္(ေရ)မွ ဆက္လက္ ပါဝင္ကူညီ ေဆာင္ရြက္ လ်က္ရွိ


၂ဝ၁၂ ခုႏွစ္ ႏိုဝင္ဘာ ၁၁ ရက္  နံနက္ပိုင္းက လႈပ္ခတ္သည့္ အင္အားျပင္း ငလ်င္ဒဏ္ေၾကာင့္ ပ်က္စီး ခဲ့ေသာ စစ္ကိုင္းတုိင္း ေဒသႀကီး ေရႊဘိုခ႐ိုင္ ေက်ာက္ေျမာင္းၿမိဳ႕နယ္ခြဲအတြင္းရွိ ဧရာ ဝတီတံတား (ရတ နာသိဃၤ)၏ ၅၉၅ တန္ခန္႔ရွိသံမဏိ သံေပါင္မ်ားႏွင့္ အျခား ဆက္စပ္ ပစၥည္းမ်ားအား ဧရာဝတီ ျမစ္အ တြင္းမွ ဆယ္တင္ျခင္း လုပ္ငန္းမ်ားကို ဒီဇင္ဘာ ၁၁ ရက္မွစ၍ ျမန္မာ့ တပ္မေတာ္(ေရ)မွ  အင္တုိက္ အား တုိက္ ဆက္လက္ ေဆာင္ရြက္ ေပးလ်က္ရွိရာ ၂ဝ၁၂ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာ ၁၉ ရက္မွ ၂ဝ၁၃ ခုႏွစ္ ဇန္နဝါရီ ၁ ရက္အထိ ေရလယ္တုိင ္အမွတ္ A-16 မွ A-19 ၾကားရွိ ေရေအာက္ပိုင္း Verical သံေပါင္ႏွင့္ Diagonal သံေပါင္မ်ား  ဆယ္ယူေရး အတြက္ ေရငုပ္ တပ္ဖြဲ႕မ်ားျဖင့္ လိုအပ္ေသာ ဘိုးနတ္မ်ား ျဖဳတ္ျခင္း၊ A-15 မွ A-21 ၾကားရွိ တံတား ကိုယ္ထည္အား မတင္ရန္ Barge ႏွစ္စီး ေပၚတြင္ Beam မ်ားအထုိင္ခ်ျခင္း၊ A-18 မွ A-21 ၾကားရွိ ေလအိတ္ Air Lift Bag ရွစ္လံုးကို တံတား ေအာက္ေျခတိုင္တြင္ ခ်ိတ္ဆဲြ၍ ေလဖိအား သြင္းျခင္း၊ A-17မွ A-21ထိ ေရေပၚႏွင့္ ေရေအာက္ပိုင္းရွိ vertical သံေပါင္မ်ား ျဖဳတ္ယူျခင္း၊ A-18, A-20ႏွင့္ A-21 တို႔၏ ေရေအာက္ရွိ Diagonal သံေပါင္ ခုနစ္ေခ်ာင္းႏွင့္ Diaphram ႏွစ္စံုအား ျဖဳတ္ယူျခင္း၊ Lateralႏွင့္ Top Chord သံေခ်ာင္း၊ သံေပါင္မ်ား ျဖတ္ေတာက္ျခင္း၊ RP-2 ႏွင့္ A-15မွ A-19 ၾကားရွိ တံတား ၾကမ္းခင္းမ်ား ျဖတ္ေတာက္ျခင္း၊ Barge ႏွစ္စီးအား RP-3 တိုင္ဘက္ျခမ္းသို႔ ေရႊ႕ေျပာင္း ျပင္ဆင္ျခင္း တို႔အား ကူညီ ေဆာင္ ရြက္ ေပးႏိုင္ခဲ့ၿပီး သံေပါင္ႏွင့္ ဆက္စပ္ ပစၥည္းမ်ား ဆယ္တင္မႈ ၄၂၅ ဒသမ ၇၄ တန္ခန္႔ ၿပီးစီးခဲ့ေၾကာင္းႏွင့္ ေရေအာက္ရွိ အပ်က္အစီး အပိုင္းအစ ၁၆၉ ဒသမ ၂၆ တန္ခန္႔သာ က်န္ရွိၿပီး အျမန္ဆံုး ဆယ္တင္ ၿပီးစီး ႏိုင္ေရးအတြက္ ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန ျပည္သူ႔ ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္းမွ တံတား တည္ေဆာက္ေရး ပညာရွင္မ်ားႏွင့္ ဆက္လက္ ပူးေပါင္း ေဆာင္ရြက္လ်က္ ရွိေၾကာင္း သတင္း ရရွိသည္။      
 
MWD
 

No comments:

Post a Comment

ရုိင္းစုိင္းၾကမ္းတမ္းစြာ ဆဲဆုိမႈမပါသည့္ မွတ္ခ်က္မ်ားကုိ မၾကာမွီ ေဖာ္ျပေပးပါမည္။

သတင္းဆိုဒ္ေတြကို ဆက္သြားခ်င္ေသးတယ္ ဆိုရင္

® GOLDEN LAND MYANMAR NEWS & KNOWLEDGE

ဧရာဝတီတံတား (ရတနာသိဃၤ)၏ သံေပါင္မ်ား ဧရာဝတီျမစ္ အတြင္းမွ ဆယ္ယူျခင္း လုပ္ငန္းတြင္ ျမန္မာ ့တပ္မေတာ္(ေရ)မွ ဆက္လက္ ပါဝင္ကူညီ ေဆာင္ရြက္ လ်က္ရွိ

Labels:

၂ဝ၁၂ ခုႏွစ္ ႏိုဝင္ဘာ ၁၁ ရက္  နံနက္ပိုင္းက လႈပ္ခတ္သည့္ အင္အားျပင္း ငလ်င္ဒဏ္ေၾကာင့္ ပ်က္စီး ခဲ့ေသာ စစ္ကိုင္းတုိင္း ေဒသႀကီး ေရႊဘိုခ႐ိုင္ ေက်ာက္ေျမာင္းၿမိဳ႕နယ္ခြဲအတြင္းရွိ ဧရာ ဝတီတံတား (ရတ နာသိဃၤ)၏ ၅၉၅ တန္ခန္႔ရွိသံမဏိ သံေပါင္မ်ားႏွင့္ အျခား ဆက္စပ္ ပစၥည္းမ်ားအား ဧရာဝတီ ျမစ္အ တြင္းမွ ဆယ္တင္ျခင္း လုပ္ငန္းမ်ားကို ဒီဇင္ဘာ ၁၁ ရက္မွစ၍ ျမန္မာ့ တပ္မေတာ္(ေရ)မွ  အင္တုိက္ အား တုိက္ ဆက္လက္ ေဆာင္ရြက္ ေပးလ်က္ရွိရာ ၂ဝ၁၂ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာ ၁၉ ရက္မွ ၂ဝ၁၃ ခုႏွစ္ ဇန္နဝါရီ ၁ ရက္အထိ ေရလယ္တုိင ္အမွတ္ A-16 မွ A-19 ၾကားရွိ ေရေအာက္ပိုင္း Verical သံေပါင္ႏွင့္ Diagonal သံေပါင္မ်ား  ဆယ္ယူေရး အတြက္ ေရငုပ္ တပ္ဖြဲ႕မ်ားျဖင့္ လိုအပ္ေသာ ဘိုးနတ္မ်ား ျဖဳတ္ျခင္း၊ A-15 မွ A-21 ၾကားရွိ တံတား ကိုယ္ထည္အား မတင္ရန္ Barge ႏွစ္စီး ေပၚတြင္ Beam မ်ားအထုိင္ခ်ျခင္း၊ A-18 မွ A-21 ၾကားရွိ ေလအိတ္ Air Lift Bag ရွစ္လံုးကို တံတား ေအာက္ေျခတိုင္တြင္ ခ်ိတ္ဆဲြ၍ ေလဖိအား သြင္းျခင္း၊ A-17မွ A-21ထိ ေရေပၚႏွင့္ ေရေအာက္ပိုင္းရွိ vertical သံေပါင္မ်ား ျဖဳတ္ယူျခင္း၊ A-18, A-20ႏွင့္ A-21 တို႔၏ ေရေအာက္ရွိ Diagonal သံေပါင္ ခုနစ္ေခ်ာင္းႏွင့္ Diaphram ႏွစ္စံုအား ျဖဳတ္ယူျခင္း၊ Lateralႏွင့္ Top Chord သံေခ်ာင္း၊ သံေပါင္မ်ား ျဖတ္ေတာက္ျခင္း၊ RP-2 ႏွင့္ A-15မွ A-19 ၾကားရွိ တံတား ၾကမ္းခင္းမ်ား ျဖတ္ေတာက္ျခင္း၊ Barge ႏွစ္စီးအား RP-3 တိုင္ဘက္ျခမ္းသို႔ ေရႊ႕ေျပာင္း ျပင္ဆင္ျခင္း တို႔အား ကူညီ ေဆာင္ ရြက္ ေပးႏိုင္ခဲ့ၿပီး သံေပါင္ႏွင့္ ဆက္စပ္ ပစၥည္းမ်ား ဆယ္တင္မႈ ၄၂၅ ဒသမ ၇၄ တန္ခန္႔ ၿပီးစီးခဲ့ေၾကာင္းႏွင့္ ေရေအာက္ရွိ အပ်က္အစီး အပိုင္းအစ ၁၆၉ ဒသမ ၂၆ တန္ခန္႔သာ က်န္ရွိၿပီး အျမန္ဆံုး ဆယ္တင္ ၿပီးစီး ႏိုင္ေရးအတြက္ ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန ျပည္သူ႔ ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္းမွ တံတား တည္ေဆာက္ေရး ပညာရွင္မ်ားႏွင့္ ဆက္လက္ ပူးေပါင္း ေဆာင္ရြက္လ်က္ ရွိေၾကာင္း သတင္း ရရွိသည္။      
 
MWD
 
0 comments:

Post a Comment

ရုိင္းစုိင္းၾကမ္းတမ္းစြာ ဆဲဆုိမႈမပါသည့္ မွတ္ခ်က္မ်ားကုိ မၾကာမွီ ေဖာ္ျပေပးပါမည္။